dimarts, 14 de març del 2017

Projecte de Adrià Bayona

Projecte segon trimestre

El projecte consisteix en crear un pont llevadís amb quatre pliars i dos pasarel·les que s'eleven quant nosaltres vullgam mitjançant un motor de solenoide. El pont s'elevarà mitjançant el moviment dels engranatges que fa que fa girar e motor. Posarem finals de carrera per a que el pont s'apare quan aplege a tocar-los. Amb el cablejat farem que el pont puje i baixe quan vulgam.

En març: en les classes de taller que portem fins ara em tallat i apegat a la base els pilars amb les mesures quasi exactes, reforçat amb una fusta les dues bandes. Tallat les pasarel·les i fet els forants en els pilars per posar els subjectors de les pasarel·les.

Ja acabat: ja tenim el cablejat, fins de cura el cables col·locats, tot ben apegat i tallat. Ja hem acabat el projecte.

Aquest projecte a mi m'ha agradat prou encara que al final s'ha trencat el pont.

Así deixe un enlleç a un vidio amb el pont en funcionament.

El croquis de mesures

El circuit amb Cocodrile

El pont amb sketch up

El esquema del cablejat amb Fritzing